Ważne! Nasza strona internetowa stosuje pliki cookies, tzw. ciasteczka. Kliknij na przycisk zamknij znajdujący sie z prawej strony, aby niniejsza informacja nie pojawiała się lub kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej nt. plików cookie.

Klekusiowo
17.10.2019 / 
  • odwiedzin:  

PIERWSZY LOT ANY

25 sierpnia o 8:15 Ana odbyła swój pierwszy lot.  To była wielka radość dla nas wszystkich. Już od kilkunastu dni mogliśmy obserwować podskoki Any ? z każdym dniem coraz wyższe. Aż doczekaliśmy dnia, w którym Ana odważyła się opuścić gniazdo. Spaceruje teraz w pobliżu swojego gniazda poszukując w trawie pokarmu. Rozgląda się, widać że jest ostrożna. Czekamy na dłuższe loty.

filmik z wylotu:

http://www.youtube.com/watch?v=1MwWhHltN4Y&feature=youtu.be

filmik z powrotu: 

http://www.youtube.com/watch?v=7gYXKjr5MS4&feature=youtu.be

 

Dwa komentarze w temacie “PIERWSZY LOT ANY”

  1. BEEATA pisze:

    WITAM OBSERWUJE ANE I OBAWIAM SIE ZE BOCIANEK NIE UMIE WZBIC SIE DO GNIAZDA BO COS ZA DŁUGO USKUTECZNIA SPACERY , A MOZE SIE MYLE.pozdrawiam

  2. gabriela pisze:

    Witam , bardzo się cieszę z lotu Any.Zauważyłam jej nieobecność w gnieździe i nawet trochę zaniepokoiłam się, ale przecież jest pod dobrą opieką. Dzisiaj zaglądam często i wiem , że Ana „żeruje” – już kilka godzin. Czy tylko da radę wrócić do gniazda, czy zna drogę do domu ?
    Pozdrawiam serdecznie Pana Gospodarza i wszystkich pozostałych mieszkańców. Dla Państwa to miły okres – wnuk skończy jutro pierwszy rok życia. Pozdrawiam Tymoteusza :) ))

  3. Celina pisze:

    I ja sie ciesze z drugiego lotu Any, wróci do gniazda, zna drogę bo wczoraj też wróciłą!
    Ja też pozdrawiam wszystkich, a dla wyjątkowego gospodarza wyrazy szacunku i podziwu. Ana zwdzięcza panu życie:)

  4. Ania Sz. pisze:

    Jestem z bocianka bardzo dumna, cieszę się ogromnie, że dostał szansę i trzymam bardzo mocno kciuki! Dziękuję :-)

  5. Doris pisze:

    Wspaniale jest patrzeć na taką wychowankę Panie Gospodarzu. Ja w swoim imieniu dziękuję za danie nam szansy oglądania takich emocjonujących i pełnych wzruszeń wydarzeń związanych z Aną. Wielki szacunek dla wszystkich zaangażowanych.

  6. Krystyna pisze:

    Ana wyleciala z gniazda o godz.6.30.Mam nadzieje ze pozostanie przez zime w Tomaszowie .Przeraza mnie mysl o jej los gdyby zdecydowala sie na odlot-wydaje mi sie ze jest jeszcze za slaba.Wyrazy szacunku i podziwu dla GOSPODARZY

  7. Kama pisze:

    Myslę, że Ana nie powinna lecieć w tym roku do ciepłych krajów. Moze pozostanie w Klekusiowie. Jeszcze wczoraj był Klekus i Nowa. W ubiegłym roku 27 sierpnia 0 godz. 7:42 odleciały. PAN GOSPODARZ UWIECZNIŁ TO. CZĘSTO WRACAŁAM ZE ŁZAMY W OCZACH DO TEGO FILMIKU. Miło byłoby gdyby w ty roku również udało sie uchwycic ten moment. NAJLEPSZE ŻYCZENIA URODZINOWE DLA TYMUSIA – WNUKA GOSPODARZA! DZISIAJ KOŃCZY ROCZEK! DUZO ZDROWIA DLA PANA GOSPODARZA I JEGO BLISKICH ZA WIELKIE SERCE DLA BOCIANKÓW I INNYCH PIEKNYCH ZWIERZACZKÓW. POZDRAWIAM SERDECZNIE

  8. ela pisze:

    W pamięci mam wpis p.Mieczysława , że wnuk przyszedł dzień wcześniej to jest 26 08 2012 -ale nie ważne – wszystkiego najlepszego dla małego jubilata.Jeżeli możliwe proszę o sprostowanie daty urodzeń Tymusia Na pewno był tort i dmuchanie świeczek. Pozdrawiam Klekusiowo i wszystkich Bocianolubów :-)

  9. Kama pisze:

    Panię Elu! Nie jestem w domu.Wróce to sprawdzę tę datę
    urodzin Tymusia. Jeśli jest inaczej przepraszam Panią, Tymusia,rodziców,dziadków i pozdrawiam serdecznie

  10. ela pisze:

    Mam wrażenie ,że Ana boi się sąsiadów -bocianów jak ją przegoniły z nad oczka . staruchy czują sie w Klekusiowie pewnie ,Klekotke też przecież przegoniły .A co do dnia urodzin wnuka p. Mieczysława to dla nas jest nieważne , on ma swój pesel i już. Ważne ,że skończył roczek i pewnie on gania i za nim ganiają domownicy :-)

  11. Blanca pisze:

    Anie gratulacje za loty, Gospodarzowi & Familii Gospodarza gratulacje za Ane, a Tymkowi-Wnukowi – zdrowia i wszystkiego co się szczęściem zwie życze

  12. aleksander pisze:

    wielkie dzieki gospodarzowi ze umozliwil wielkiej rzeszy internautom ogladanie na zywo najbardziej polskich ptakow jakimi so bociany

  13. aleksander pisze:

    nie chcialbym naduzywac gospodarza, ktory tak wiele zrobil dla nas internautow nie wiem czy klekus i Nowa posiadaja nadajniki bysmy mieli infomacje odnosnie lokalizacji ich wedrowki przeporaszam raz jeszcze gospodarza i wielkie dzieki za to co juz uczynil jestem pewny ze zaopiekuje sie ANa przez zime :)

  14. ela pisze:

    Bociany z Klekusiowa nie mają nadajników , mają jedynie obrączki na nogach .O boćkach z nadajnikami poczytasz na forum -migracje bocianów. pozdrawiam
    2

  15. ela pisze:

    mam pytanie,czy Ana jest jeszcze dokarmiana,pojona itd czy też radzi już sobie sama?Serdecznie pozdrawiam.

  16. ela pisze:

    Widzę ,że jesteśmy dwie Ele . .Jeśli chodzi o dokarmianie Any , myślę ,że gospodarz co nieco jeszcze jej podrzuca , ale chyba na ” nizinach” .Kamerka pewnie z powodu braku czasu Gospodarzy mało ją pokazuje np. czy chodzi do oczka , bagienka ? Pozdrawiam z Łodzi

  17. beeeata pisze:

    WITAM BARDZO SIE MARTWIE O LOS ANY. WSZYSTKO WSKAZUJE NA TO ZE BOCIANEK ZOSTANIE NA ZIME TYLKO CZY SOBIE PORADZI W MROZNE I SNIEZNE DNI.PRZYPUSZCZAM ZE JESLI BEDZIE KARMIONA TAK JAK W MAOWIE HONZIK I MARUSZKA TO PRZETRWA TEN TRUDNY CZAS.MYSLE ZE PAN GOSPODARZ POMOZE BARDZO W TO WIERZE.SERDECZNIE P0ZDRAWIAM.JESLI BYŁOBY TO MOZLIWE PROSIŁABYM O INFORMACJE.

  18. aeksander pisze:

    czytam i tyez sie martwie o Ane ,a le tak jak wszyscy mamy nadzieje ze gospodraz sie nia zaopiekuje w przypadku pozostania na zime . msle ciagle tez o klekusiu i o Nowe jak oni sobie tam radza w tej neibezpiecznej wedrowkiw zasazdie po zycie .jesli by im sie szczesliwie poleciec i wrocic to az dopiero za 7 miesiecy tesknie za nimi i bacznie obsedwuje i podziwiam Ane

  19. tereseczka pisze:

    Dziś piątek-dzień,w którym śmierć zawołała ANĘ.Rana w moim sercu jest ogromna,może kiedyś się zabliżni ale zawsze będzie boleć.I choćby złote trąbki grały JEJ oczy będą spały.

    • Gabriela pisze:

      Dla Tereseczki : no właśnie, choćby złote trąbki grały … nie zapomnimy……… a tyle jadu na poszczególnych blogach/krytyki, oceny, ostrzeżenia przed reklamą/.
      Wchodzę w tą stronę , bo jest cudowna, ale nie wchodzę w podgląd gniazda od 13 dni.Nie potrafię.
      Pozdrawiam serdecznie:)

Skomentuj

Musisz byćzalogowany, żeby dodać komentarz.

Login